معراج نودز،آموزش،فروشگاه

پرسش وپاسخ
  • چگونه صاحب یک پنل ارسال پیامک شوم؟

برای دریافت پنل کافیست وارد لینک "خرید پنل " شوید و بعد از پر کردن فیلدها و تایید قوانین, فاکتور برای شما نمایش داده می شود و با کلیک بر روی گزینه پرداخت می توانید مبلغ پرداخت را واریز نموده و در همان لحظه پنل شما فعال خواهد گردید در غیر این صورت می توانید بعدا با پرداخت از طریق کارت به کارت یا واریز به حساب مبلغ موردنظر و تماس و اعلام آن به بخش پشتیبانی پنل خود را فعال نماییدو(در خصوص پنل های رایگان نیاز به تایید ادمین دارید و پس از تایید پیامک فعال شدن پنل به گوشی شما ارسال خواهد شد)"پنل شما فعال گردید"

حال هر زمان که مایل بودید میتوانید وارد سایت شده و بر روی گزینه "ورود به پنل" کلیلک نمایید و از آنجا به پنل خود وارد شوید .

بالا^


 
  • آیا برای پنل ارسال پیامک راهنمای تصویری وجود دارد؟

برای مشاهده راهنمای تصویری پنل کافیست وارد پنل شوید با کلیک بر روی عکس دانلود در گوشه چپ بالای صفحه می توانید فایل راهنما را دانلود نمایید و مطالعه کنید

بالا^


  • چگونه می توانم از قیمت خدمات (فروش پیامک) رسانه سوم مطلع شوم؟

برای مشاهده قیمت خرید پیام کوتاه میبایست به صفحه تعرفه های خرید پیام کوتاه در منو سیستم پیام کوتاه مراجعه نمایید لیست قیمت پیامک ها را مشاهده خواهید کرد و یا میتوانید از منو کنار سایت لینک های مستقیم وارد صفحه تعرفه های خرید پیام کوتاه شوید

بالا^


  • چگونه حساب خود را می توانم شارژ کنم؟

ابتدا مبلغ مورد نظر را به یکی از شماره حساب های رسانه سوم (مقرر در لینک شماره حساب ها) واریز کرده سپس به داخل پنل خود روید و توسط عنصر ثبت فیش پنل خود را شارژ نماییدو یا در صورت داشتن رمز دوم از طریق پرداخت اینترنتی بصورت آنلاین در هرزمان از روز و یا شب حساب خود را شارژ نمایید(مالی->پرداخت اینترنتی)

بالا^


  • چگونه با هزینه کمتر پیامک بیشتری می توانم ارسال کنم؟

نرخ های اعلام شده در صفحه "تعرفه های خرید پیام کوتاه" به گونه ای طبقه بندی شده است که با هزینه کم, مشتریان ما بتوانند پیامک بیشتری را ارسال نمایند

بالا^


  • چگونه می توانم رسانه سوم را به دوستانم معرفی کنم؟

برای معرفی رسانه سوم به دوستان خود وارد صفحه اصلی شوید با وارد کردن شماره دوست خود در فرم معرفی به دوستان اطلاعات این سایت را برای او اس ام اس کنید

بالا^


  • ارسال منطقه ای چیست؟

در پنل ارسال پیامک رسانه سوم این امکان قرار داده شده است تا مشتریان ما با انتخاب کد پستی هر منطقه ایی از تهران و شهرستان ها بتوانند به تعداد دلخواه به شماره موبایل های مناطق مختلف پیامک ارسال نمایند و این گزینه برای جذب مشتریان بومی مهم می باشد

بالا^


  • ارسال مناسبتی چیست؟

در مناسبت های مختلف مانند : سال نو ,عید قربان ,شهادت ها و ...دیگر لازم نیست مالک حتما وارد پنل خود شده و پیامک ارسال نماید. با تنظیم این گزینه, سیستم ارسال پیامک رسانه سوم با توجه به تقویم به صورت خودکار ,در تاریخ مناسبت ها شروع به ارسال پیامک می نماید.

بالا^


  • ارسال هوشمند چیست؟

با تنظیم این گزینه میتوانید در زمان و تاریخ مورد نظر خود بدون حضور و ورود به پنل پیامک ارسال نمایید. سیستم ارسال پیامک رسانه سوم با توجه به تاریخ و زمان تنظیم شده بصورت اتوماتیک شروع به ارسال پیامک های شما خواهد کرد.

بالا^


  • گزارشات ارسال چیست؟

بعد از ارسال ,صاحب حساب میتواند از گزینه ارسال ها ,گزارش آخرین وضعیت ارسال پیامک های خود را بررسی نماید.

بالا^


  • مدیریت مالی چه خدماتی به من میدهد؟

در منوی مدیریت مالی ,گزینه های متفاوتی وجود دارد از جمله:

1)محاسبه گر شارژ: که از این گزینه میتوانید مبلغ مورد نیاز برای تعداد معینی پیامک فارسی و انگلیسی بر اساس تعرفه ها بدست آورید

2)ثبت فیش واریزی: برای آسان نمودن شارز حساب این گزینه تدارک دیده شده است تا بصورت آنلاین مشتریان بتوانند پنل خود را شارژ نمایند

3)گزارش پرداخت ها: از این گزینه میتوانید برای دیدن تمامی پرداخت های گذشته خود استفاده نمایید

4)پرداخت اینترنتی: در این گزینه می توانید به صورت آنلاین در هر زمانی بدون هیچ تاخیری پنل خود را شارژ کنید

بالا^


  • ارتباط با مدیریت چیست؟

برای دریافت انتقادات و پیشنهادات مشتریان ,صفحه ای تعبیه شده است تا از طریق آن بتوانند برای مدیریت پیغام ارسال نمایند

بالا^


  • دفترچه تلفن چه کاربردی دارد و چگونه می توانم از آن استفاده کنم؟

از این دفترچه همانند دیگر دفترچه تلفن ها برای ثبت و نگهداری اطلاعات افراد و شماره های آنها میتوانید استفاده نمایید و تنها تفاوتی که دارا میباشد در این است که دفترچه تلفن رسانه سوم آنلاین میباشد و از آن برای ارسال پیامک به افراد داخل دفترچه میتوانید استفاده نمایید.

بالا^


  • مدیریت وظایف چیست؟

به زودی

بالا^


  • مدیریت فایل ها چیست؟

در این قسمت از پنل می توانید متن هایی را که به وفور استفاده می نمایید ذخیره نمایید تا نیاز به تایپ مجدد و تکراری نباشد.

بالا^


  • بانک تلفن همراه چیست؟

بانک تلفن همراه, دسته ایی از شماره های تلفن همراه اصناف و مناطق مختلف تهران و شهرستان ها می باشد که یکی دیگر از امکانات پنل ارسال پیامک رسانه سوم است

بالا^


  • امکانات آتی رسانه سوم چه عناصری خواهد بود؟

از امکانات آتی رسانه سوم میتوان به نمایندگی و مدیریت وظایف اشاره نمود که در حال حاضر ماژول نمایندگی در دست تعریف و ساخت می باشد.

بالا^


  • آیا در پایگاه اطلاع رسانی رسانه سوم ابزار سرگرم کننده ای وجود دارد؟

از ابزارهای پایگاه اطلاع رسانی رسانه سوم میتوان به قسمت زنگ تفریح پنل اشاره کرد که می توانید در صفحه ی اصلی پنل سمت راست اشاره کرد که حاوی چندین بازی می باشد.

بالا^


 
 
  • ارتباط با ما چیست؟

شما میتوانید با مراجعه به صفحه اصلی سایت در قسمت ارتباط با ما از اطلاعات تماس از قبیل آدرس ایمیل-آدرس شرکت - وبلاگ و شماره های پیامکی و تماس مطلع شوید .

بالا^


  • چگونه میتوانم از قیمت خدمات رسانه سوم مطلع شوم؟

با مراجعه به صفحه اصلی سایت ومشاهده پنلها خواهید دید که بر روی هر پنل قیمت آن و امکانات هر پنل نوشته شده است.

بالا^


  • چگونه میتوان در جشنواره رسانه سوم شرکت نمود و از آن بهره برد؟

با مراجعه به صفحه اصلی سایت میتوانید پنل ها را مشاهده و از امکانات آنها مطلع شوید و بسته به نیاز خود یکی از پنلها را خریداری کنید و از تمامی شرایط جشنواره بهره مند گردید .

بالا^


  • تفاوت پنل ارسال پیامک با GSM مودم

رسانه سوم گزینه مناسبی است یا GSM مودم: **شاید با دیدن تعرفه ها این سوال برایتان پیش آید که چرا قیمت ارسال SMS با استفاده از GSMمودم ارزانتر از قیمت ارسال SMS از طریق اینترنت است؟ برای اطلاع از پاسخ خود به مطالب زیر دقت کنید:**
1- ارسال SMS بوسیله GSM مودم بسیار زمان بر می باشد بعنوان مثال ارسال 10 هزار SMSبوسیله GSM مودم 20 ساعت زمان خواهد برد ، در حالیکه ارسال همین مقدار SMS بوسیلهاینترنت در 10 دقیقه انجام می پذیرد!
2- برخی از نرم افزارهای سازگار با GSM مودم شما امکاناتی از قبیل ارسال SMSفارسی ، ارسال SMS های چند پارتی و ارسال با نام تجاری و دریافت SMS را نخواهید داشت در حالیکه در ارسال SMS از طریق اینترنت همه امکانات فوق در اختیار شما قرار خواهد داشت جی اس ام یک روش مبتدی و بدون بازدهی و حتی ضرر رسان هم هست.
3- SMS های ارسال شده با GSM مودم غالبا چند ساعت بعد از ارسال به موبایل مخاطب می رسند لذا حجم بسیاری از SMS های شما در ساعات پایانی شب و .. به مخاطب می رسد و این موضوع بر روی تبلیغ شما اثر منفی می گذارد ، در حالیکه در ارسال SMS از طریق اینترنت SMS ها فورا به مخاطب خواهد رسید.
4- از آنجا که ارسال SMS بوسیله GSM مودم معمولا بصورت ارسال به لیستی از شماره موبایلهای رندوم و بر اساس پیش شماره های مورد نظر شما انجام می شود و چون برخی از پیش شماره ها در بین چند شهر مشترک می باشد لذا ارسال SMS به این شیوه برای تبلیغات محلی (شهری) مناسب نیست.
5- سیم کارتهای مربوط به اپراتورهای ایران دارای محدودیت ارسال SMS در روز می باشند و با هیچ سیم کارتی نمی توان بیش از 1500 پیامک در روز ارسال کرد. لذا ارسال از طریقGSM مودم محدود به روزانه 1500 عدد می باشد در حالیکه ارسال پیام کوتاه از طریق اینترنت دارای هیچگونه محدودیتی در روز نمی باشد

بالا^


  • چگونه میتوانم از بانک تلفن همراه رسانه سوم استفاده کنم؟

استفاده از بانک تلفن همراه در داخل پنل ارسال پیامک رسانه سوم بسیار ساده میباشد و برای استفاده; از گزینه بانک تلفن همراه در منوی اصلی مشتریان ما میتوانند از آن بهره مند شوند

بالا^


  • آیا بدون آنکه بانک تلفن همراه را بخرم میتوانم از آن استفاده کنم؟

برای استفاده از بانک تلفن همراه در داخل پنل نیازی به خریداری آن نیست فقط کافیست که پنل شما از نوع ویژه برندها باشد که بصورت رایگان می توانید از بانک استفاده کنید.

 

بالا^

  • پزشکان

خدمات رسانه سوم به پزشکان و درمانگاه ها:

1)سیستم پاسخگویی هوشمند رسانه سوم:این سیستم این امکان را به پزشکان و درمانگاه ها می دهد که اطلاع رسانی نوبت بیمار و یا بایدها و نبایدهای هر بیمار بعد از معاینه را توسط کدهایی که برای سیستم تعریف کرده اید به بیمار ارسال کنید.طراحی موضوع به عهده پزشک یا درمانگاه بوده که از این لحاظ هیچ محدودیتی از لحاظ بروز رسانی موضوعات وجود ندارد.

2)طریقه استفاده از سیستم پاسخگویی: پس از خرید شماره اختصاصی به همراه پنل ارسال پیامک شما میتوانید شماره خود را در اختیار بیماران قرار دهید که بیماران با ارسال کدی که زمان نوبت گیری دریافت میکنند (مثلاً کد 1) به شماره اختصاصی پنل پزشک و یا درمانگاه مربوطه از زمان نوبت خود آگاهی پیدا کنند و یا بعد از انجام معاینات توسط پزشک با ارسال کد خود به همان شماره فهرستی از بایدها و نبایدهای بعد از ویزیت بیمار توسط دکتر را دریافت کنند.

3)سیستم یادآوری رسانه سوم: در این سیستم شما میتوانید نوبت هایی که برای هفته ها یا ماه های آینده به بیماران می دهید چند روز قبل از روز نوبت بیمار توسط سیستم یادآوری به صورت هوشمند و با استفاده از اطلاعات قبلی که توسط پزشک یا درمانگاه به سیستم داده شده است یک پیامک جهت یادآوری زمان نوبت به بیمار ارسال کنید.

4)طریقه استفاده از سیستم یادآوری:با استفاده از این سیستم شما میتوانید اطلاعات بیماران خود را در این سیستم ثبت کرده و برای ارسال آن تاریخ و زمان تعیین کنید که سیستم در آن زمان پیامکهای شما را به صورت خودکار ارسال خواهد کرد.

 

بالا^

  • رستورانها

خدمات رسانه سوم به رستوران ها:

1) صاحبان رستوران ها به منظور افزایش مشتری و برقراری ارتباط بهتر با مشتریان می توانند از سیستم ارسال منو رسانه سوم استفاده کنند. توسط این سیستم منوی غذای رستوران به صورت کد هایی که برای سیستم تعریف می شود در اختیار مشتریان قرار می گیرد و مشتریان در هر ساعت از شبانه روز به راحتی می توانند منوی رستوران مربوطه را دریافت کنند به عنوان مثال پس از ارسال یک پیامک بدون متن از سوی به شماره اختصاصی رستوران سیستم به صورت هوشمند در پاسخ منوی رستوران را با قیمت ارسال میکند که منو می تواند به صورت زیر باشد:
1-نام غذا         قیمت
2-نام غذا         قیمت
3-نام غذا         قیمت
4-نام غذا         قیمت
ودر صورت انتخاب غذای مورد نظر با شماره های رستوران تماس بگیرند.

2)سیستم نظر سنجی رستوران: صاحبان رستورتن به منظور افزایش رضایت مشتری و افزایش کیفیت رستوران خود می توانند از این سیستم استفاده کنند به این صورت که پس از صرف غذا توسط مشتری و قبل از خروج از رستوران شماره مشتری را دریافت کرده و در سیستم وارد کنید و سپس برای مشتری پیامکی مبنی بر سطح رضایت او از کیفیت غذا ، برخورد افراد رستوران با مشتری و همین طوز محیط داخلی رستوران ارسال کنید که این پیامک می تواند به صورت زیر باشد:
1-کیفیت غذا
2-سطح برخورد افراد رستوران با شما
3-محیط داخلی رستوران
که پس از انتخاب کد مورد نظر هر عنوان را به شماره اختصاصی رستوران ارسال می کنند که در پاسخ سیستم به صورت هوشمند متنی مشابه متن زیر را برای مشتری ارسال می کند:
1-خوب
2-متوسط
3-ضعیف
و پس از ارسال کد مورد نظر به همان شماره شما می توانید یک جامعه آماری از سطح رضایت مندی مشتریان نسبت به ارائه خدمات خود در پنل شخصی خود دریافت کنید که این قابلیت به افزایش کیفیت رستوران شما کمک خواهد کرد.

 

بالا^

  • مدارس

خدمات رسانه سوم به مدارس:

1) مدارس اعم از دبستان،راهنمایی و دبیرستان می توانند با استفاده از رسانه سوم پیامک های اطلاع رسانی خود را برای دانش آموزان و والدینشان ارسال کنند که این پیامک ها می توانند شامل مواردی مانند تبریک تولد ، اعلام برگزاری مجالس مختلف در داخل مدارس ، تبریک و تسلیت اعیاد مختلف ، اعلام زمان برگزاری جلسه اولیاء و مربیان ، اعلام زمان برگزاری اردو و... می باشد.

2)برگزاری نظر سنجی با استفاده از سیستم نظر سنجی رسانه سوم:شما میتوانید با استفاده از این سیستم تغیرات احتمالی و یا انجام شده در سطح مدرسه را به نظر سنجی بگذارید و با برگزاری این نظر سنجی نظرات دانش آموزان خود را در مورد این تغییرات جویا شوید همچنین سطح برگزاری امتحانات ، تدریس و...را نیز با برگزاری نظرسنجی مطلع شوید.

3)برگزاری مسابقه های پیامکی با سیستم مسابقه پیامکی رسانه سوم: شما میتوانید با این سیستم مسابقات گوناگونی با موضوعات مختلف با کمترین هزینه برگزار کنید که دانش آموزان از طریق ارسال پیامک جواب مسابقه را برای شما ارسال کنند.

4)سیستم منشی آنلاین رسانه سوم: توسط این سیستم شما میتوانید با تعریف کد هایی (2،1 و...) تعدادی از خدمات خود را که به دانش آموزان ارائه می دهید به صورت هوشمند در اختیار آنها قرار دهید به عنوان مثال شما میتوانید اعلام زمان امتحانات ، برنامه امتحانات و یا زمان دریافت نمرات و... را با تعیین کدهای دلخواه در هر ساعت از شبانه روز به صورت هوشمند توسط سیستم در اختیار دانش آموزان خود قرار دهید.

 

بالا^

  • مساجد

خدمات رسانه سوم به مساجد:

1) مساجد می توانند با استفاده از سیستم ارسال هوشمند رسانه سوم و با ارسال(قرآن-دعاهای روزانه-احادیث و...)اوقات مومنان را نورانی کنند این موضوعات از طریق کدهایی که پس از آپلود کردن موضوعات مورد نظر در سیستم ایجاد می کنید در اختیار مومنان از طریق ارسال پیامک قرار میگیرد که این ارسال می تواند به دو صورت شکل بگیرد که یکی ارسال هوشمند و دیگری استفاده از منشی آنلاین میباشد.

2)ارسال هوشمند:مساجد می توانند با ثبت شماره های نمازگزاران یا افراد مناطق اطراف خود در دفترچه تلفن پنل خود از طریق ارسال هوشمند اقدام به ارسال موضوعات مختلف معنوی و دینی کنند. به عنوان مثال پس از درج متن یا موضوع مورد نظر در سیستم با انتخاب تاریخ و زمان مشخص می کنید که در چه زمانی پیامک ها به افراد مورد نظر ارسال شوند که پس از ذخیره در سیستم پیامک ها در زمان مقرر ارسال می گردند.

3)منشی آنلاین: توسط این سیستم دیگر نیازی به ثبت شماره ها در سیستم ویا ثبت تاریخ و زمان ندارید وشما با درج یکبار موضوعات در سیستم و تعریف یک کد برای هر موضوع این امکان را به علاقمندان آن موضوعات می دهید که در هر ساعت از شبانه روز تنها با ارسال کد موضوع مورد نظر آن موضوع را به راحتی دریافت کنند. به عنوان مثال پس از ارسال یک پیامک بدون متن به شماره اختصاصی پنل مسجد مورد نظر سیستم به صورت هوشمند کد هر موضوع را به صورت زیر ارسال می کند:
1-قرآن
2-دعاهای روزانه
3- احادیث
4-و...
که پس از انتخاب موضوع مورد نظر و ارسال کد آن موضوع به همان شماره متن آن موضوع توسط سیستم و به صورت هوشمنددر پاسخ به کد ارسالی ارسال می شود.

4)برگزاری مسابقه پیامکی: مساجد می توانند مسابقات مورد نظرخود را اعم از علمی و مذهبی از طریق پیامه کوتاه برگزار کنند و علاقه مندان به پاسخ گویی پاسخ مورد نظر خود را به شماره اختصاصی پنل مسجد ارسال کنند و در پنل به راحتی می توان جواب درست را نتخاب و افرادی که پاسخ صحیح دادن را جوایزی اهدا کنند.

4)ارسال پیامک اطلاع رسانی: مساجد می توانند از طریق ارسال پیامک برای زمان برگزاری مراسمات ، ثبت نام کلاس های تابستانی و... افراد مورد نظر خود را آگاه کنند.

 

بالا^

  • مشاورین املاک

خدمات رسانه سوم به مشاوران املاک:

کارشناسان املاک می توانند کلیه فایل های خود را اعم از فروش ، خرید ، رهن و اجاره را در اختیار مشتریان خود از طریق پیام کوتاه قرار دهند بدین صورت می توانند توسط کد هایی که به سیستم این امکان را برای مشتریان خود فراهم کنن که در هر ساعت از شبانه روز به راحتی بتوانند از آخرین و جدیدترین فایل های کارشناسان املاک اطلاع پیدا کنند و در صورت لزوم به آنها مراجعه کنند ویا با شماره های کارشناسان تماس بگیرند. به عنوان مثال پس از ارسال یک پیامک بدون متن از سوی مشتری به شماره اختصاصی پنل کارشناسان سیستم به صورت هوشمند و طی برنامه ریزی که توسط کارشناسان انجام شده است پیامکی را در جواب ارسال می کند که متن آن پیامک می تواند به صورت زیر باشد:
1-خرید
2-فروش
3-رهن
4-اجاره
که پس از انتخاب کد مورد نظر از سوی مشتری و ارسال مجدد آن به همان شماره اختصاصی فایل مورد نظر در پاسخ از سوی سیستم ارسال می شود.



:: موضوعات مرتبط: ، ،
نويسنده : قاسم محمودی مقدم


دوست دارم

سلام



:: موضوعات مرتبط: ، ،
نويسنده : قاسم محمودی مقدم


شاعرانه

الهی تو زندگیت فقط یه بار توی دو راهی بمونی اونم دوراهی بین الحرمین که ندونی پیش حسین زانو بزنی یا عباس...



:: موضوعات مرتبط: ، ،
نويسنده : قاسم محمودی مقدم